Black and White

Redovisningen igår om svart och vit påse gick bra... (var tom klädd i svart och vitt, käckt va? hehe)
Men imorgon skall jag redovisa igen... 15 min om vad jag vill. Idétorka!!!
image3
Ska jag träna idag? Ska jag sola idag? Beslutsångest... Pengarna börjar ta slut med. Tur att csn gör sitt och sätter in nya på lördag i alla fall... Men de kommer ta slut snabt.. Emma ska ha paket, Erik & Ludvig skall ha paket, alkohol skall inhandlas, liftkort i Trysil skall skaffas, vårkläder skall införskaffas... och mycket mycket mer.

Sitter i skolan nu.. Leker lite med Photoshop.. Måste vänta 5tim innan jag får åka hem. Det är då bilen rullar hemmåt.. Kan visserligen ta bussen. Men med tanke på kostnaden och att jag ahr en del som behöver göras så tänkte jag ta tillfället i akt och bla plugga. Kanske bara blir lek vid photoshop trotts allt... För det är såååå himmla mycket roligare.

Måste öva på min soloroll i musikalen "Se mannen" men.. mycket svåra texter och repliker att komma ihåg utantill.

Nu skall jag sluta skriva här och ta tag i saker och ting...

// Måste noppra ögonbrynen... och raka benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0