Bättre än igår

Sitter här lite halvt bakis, med huvudverk och med en jobbig hund som vill hjälpa till att skriva... Hon kan inte stava och hennes tassar är för stora för att hon skall kunna trycka på en tangent i taget, så det går inte så bra.
image5
Blev trägårn igår... De har vist börjat med något som heter "Bättre än igår" och det är ju lite förvirrande när man säger meningen "Är det bättre än igår på trägårn ikväll?". Lättare med "lyckliga gatan" då kan man tycka...

Förfest hemma med Carro, Linea, Tobias, Henrik, Kriss, Tilda och så Jag då förstås... Trevligt, trevligt.
Ringde nog 10 taxi bolag innan jag fick tag på en som kunde komma inom 1 tim. Lönings helg, alla vill åka taxi ner till stan, eller något!?

Ute blev det lite BlackJack, spelade bort 180kr... Hade vist ingen tur igår.
Innan jag och Kriss drog hem vid 02.00 så blev det en kycklingrulle från Campino med.. Mycket gott. Förutom att jag har en bit kyckling mellan tänderna som itne försvinner.. Irriterande!

Spelade upp "Se mannen" igår med... Jag glömde bort min text hela tiden så jag bara hittade på lite ord som lät bra... Tur att ingen i publiken kunde låtarna. Blir en ny chans att sjunga rätt ikväll igen för då skall vi framföra den i Fristad.

// Nu vill jag ha frukost och gå ut i det vackra vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0