Kort vecka

Ligger i sängen och inser just att om jag somnar nu på minuten så har jag endast 7 tim kvar innan jag skall upp till jobbat. Kanske inte låter som så lite, men när man hör väckarklockan ringa och klockanär 06.00 på morgonen så känns inte natten så lång... Någon som är emot mig?

Det går bättre och bättre dag för dag på jobbet nu..
. Känns lite nervigt bara att jag snart skall börja gå själv. Jag har ett stort ansvar som ligger i mina händer... Gulp!!! Nä kanske inte skall ta det så seriöst... man FÅR göra fel i början, bara man lär sig på de fel man gör. Ska la gå bra vettu...

Måste fixa den där catwomandräkten snart... har halva än så länge.

Och ni måste se den här sidan:
http://hem.passagen.se/cissi79/sid11.htm
Kalle och Hobbe...

Sen så har Emmy kommit hem med fick jag höra av Alexander...
Kändes la sådär kul att få reda på att en av sina bästa vänner kommit hem utav sin brorsa.. Men jaja... jag tycker om henne ändå. Man kan inte hinna ringa alla på bara 2 dagar.. Jag förstår henne... Men om hon inte svarar på mitt sms då..... (mohahahhahaha)

Skall försöka hinna fika med Pär med..
. han och jag har liksom inte tid att träffas längre... Eller tid det har väl vi väl, det blir bara aldrig av. Han var här ett litete tag idag och visade upp sitt solbrända face... Alltid kul med överraskningar.

Fattig fattig fattig fattig....

Lägenheten börjar likna lite av en bebodd sådan nu... Fast bara lite. Flyttat dit möbler, porslin, andra köksföremål och lite dukar, lakan och gardiner... Snart så skal det väl ordna sig. Till helgen kommer en säng, en tv och kanske ett tv-bord med...
Skall försöka dona till det lite nu i veckan mellan studentförberedelser och jobb.

Bal imorgon med...
skall tydligen vara ltie av en fotograf.. Kan jag la vara.. Får la ställa upp när han ändå var ihop med syrran i 17 månader. Eller hur!?!

Jag till lillebrodern (4år) när jag fick reda på att en annan kille på dagis slagit honom:
Jag: Men vad har du gjort på armen?
Anton: Jag ramlade i badkaret!

// Slå inte tillbaka... Säg till fröken

Kommentarer
Postat av: johanna

ses i helgen då gumman! måste planera racet med;) puss darling!

2007-06-05 @ 07:50:39
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Ulrika

Hej där Marthy!
Ja, det var himla kul tycker jag på racet! Synd bara att det regnade så förgjordat frammot kvällen. Men-men, shit happens. Tråkigt att ni inte var på festen...
Puss puss!

2007-06-20 @ 08:17:39
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0