Pump up the music

Disco här på Sandlid.. Underbart!
Ska bara byta till en bra låt med så blir det ännu bättre :)
Maria har stuckigt ner till Ryda, så jag är själv i förrådet.. Gör mig nada. Då kan jag blogga lite... Gött säger jag åt det!

Nåt ass som kallat mig Big Head... jag har för fan litet huvud... lite för litet tom... Aja, jag tog bort den komentaren i alla fall och fortätter mitt glada small-head-liv... Utan större men för denna elaka komentar.

Sista dagen på jobbet imorgon innan helgen... Wonderbart.. På fredag blir det nog lite shopping, men tyvärr också storstädning av lyan. Ser ut som om det varit  inbördeskrig mellan mig och Kristoffer... (om det skulle varit det hade jag vunnit garanterat ändå.. bara så ni vet.. catwoman vinner alltid)

Nej nu skall jag fortätta inventera, för det är sånt jag gör på mitt jobb... (bara en av mina arbetsuppgifter dock, tac och lov)

// Djurparken på lördag.. låt det bli uppehåll...


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA aldrig att du skulle vinna! Puss

2007-07-18 @ 20:19:05
Postat av: Magda

Hej hej, nej jag är nog ingen du känner :P Kom bara in på din blogg och läste några inlägg :)

2007-07-19 @ 06:46:54
URL: http://magdalenaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0