Ölandshelg och nytt smink

En helg på Öland har paserat och det har varit jätte mysigt och trevligt.
Bodde i husvagn med Malin, Mamma och Matz... och så lilla Elsa då förstås.
Vi hälsade på lite släktingar på mammas sida. Min mormors syster, alltså min gammel moster, fyllde 70 plus att hon och hennes man varit gifta i 50 år samma datum. Så det blev firande så det stod härliga till. De fick en resa till olika gästgiverier i Sverige. De kommer få det så mysigt och mätta kommer de bli med för den delen.
Förutom kalas blev det en massa god mat, vin och trevligt umgänge. En kväll cyklade jag och min 4 år äldre syssling Emelie ner till en hamn i närheten och lyssnade på enn blues band. Fat daddy hette dom och var rätt så amatöriga...(heter det så?).. Men det avr trevligt ändå.
Jag gillar Öland. Det är fint och soligt nästan jämt. Och så är det ganska platt också och det är ju bra när man cyklar :)

Just nu sitter jag på jobbet. Väntar på att grabbarna skall bli klara för att gå på lunch. Jag är nämligen mycket hungrig. har med mig en mozzarella pizza idag... Gott och flötigt!

I veckan som kommer skall jag se till att få många ärenden utredda. Behöver skaffa hemförsäkrning, införskaffa en piratutstyrsel, köpa present till Jiii och sedan slutligen blir det festen med stort F. Eller skall jag säga med stort P???

// Köpt en ny uppsättning smink... Kan ju inte låna systrarnas längre

Kommentarer
Postat av: johanna

awwwww awww!!
saknar dej!

2007-07-30 @ 22:28:16
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Martha

Saknar ju dig med gumman..... Bara å ringa om du vill prata.. :)

2007-07-31 @ 00:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0