Lampskärm & Nya Ritz/Liquid

Så sitter man åter här på jobbet efter en helgs ledighet...

Familjen åkte till Hönö i lördags.. drar dit själv på fredag efter jobbet... slutar nog lite tidigare för att kunna komma ut inte allt för sent. Mysigt med Hönökonferens..

I lördags var det lite förfest hos mig och Kriss... Var galet skoj.
Linda, Emma, Clara, Kalle med kompis, Gedda, Erik?, Maggan, Johanna, Sara, Emmy, Anette, Janina, Veronica, Tobias, Matilda.. Sen lite senare kom Karin och Emilia med.. Och så jag och Krilledill förstås.
Lamskärm gick sönder, ett glas likaså, popcornkrig och killtequilarace (salt över hela köksgolvet), galen dans till Helo, Godbye och försenad? taxi... Lyckat måste jag säga.
Killarna fan varandra i alla fall.. nice.
Swing däremot börjar bli det nya Ritz... Smått folk, ombyggnation och trång uteplats... Njej dit orkar jag inte gå mer.
"Det är min mammas jobbarkompis" / Fick mig att känna mig ngt gammal.. ja!

// Måste fortsätta jobba.. uppdaterar mer sen.. kanske

Kommentarer
Postat av: Neddo

Har kommit på en sak, att jag gillar att vara hos er och förfesta :)

2007-07-09 @ 15:13:04
Postat av: Martha

Det var en bra sak att komma på tycker jag.. :)
Jag har kommit på att jag gillar när du är hos oss och förfestar.. bra va!?! :D

2007-07-09 @ 16:38:43
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: johanna

du! förfest/fest hos dig är det nya svarta!;)

2007-07-09 @ 17:27:42
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Neddo

hehe ja det är riktigt bra :) då gör vi det fler gånger i framtiden :) :)

2007-07-10 @ 18:36:02
Postat av: Martha

ABSOLUT!!!
I LET YOU KNOW :D

2007-07-11 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0