Dagen efter och feberkänningar

Nu är jag på jobbet... händer inte så mycket. Skall egentligen jobba ända till 16.30, men jag går nog hem tidigare. Finns liksom ingenting att göra och att bara sitta ut tiden är inte så kul. Man vill visserligen ha pengarna, men just idag vill jag komma hem. Ska till Öland, så jag måste verkligen packa.

Känner mig flötig... kanske för att jag har samma smink som igår. Orkade inte göra mig iordning imorse. Festade igår nämligen och kom väl inte i säng för ens vid 02.30 eller något sånt. Dessutom mår jag lite krassligt.. Haft feberkänningar hela dagen. Gick hem från stan igår i ösregn, utan paraply... Såg ut som en dränkt katt. Tvingade upp pojkvännen ur sängen för att möta mig med handduk och paraply. Höll på att frysa ihjäl tror jag... Vart är sommaren egentligen?

Blev alltså utgång igår som jag skrev... Var trevligt. Förfest med Sara, Emmy, Anette, Eva, Karin, Emma och Josefin... Malin komme senare med.. Mycket trevligt. Vi drog till Rådhuset och där var det inte jätte mycket folk, men det var kul. Blev dans för hela slanten. Träffade lite jobbarkompisar med... Alltid kul! Inte lika kul att gå upp så man är på jobbet vid 07.00 i morse bara... Men jag är ung, jag skall orka sånt :) 

// Tror inte jag tål öronproppar... de kliar i öronen!

Kommentarer
Postat av: Nettan

det va himla trevligt i torsdags,gör vi om snart :) :)
puss

2007-07-28 @ 09:51:17
Postat av: Martha

(Till Nettan)Ja absolut... Inte denna torsdagen dock, jobbar kväll tyvärr. Men det är piratfest på lördag.. wihooo! Vi sammåker tycker jag?? Vi får höras snart om paketinköp osv med. Puss Martha

2007-07-30 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0