Bloggar istället för att räkna får

Jag är helt klart nöjd med mig själv och med mitt utseende (tur är väl det, vore väldigt jobbigt annars. Skall ju dras med mig sjävl ett bra tag till). Finns inte många som jag verkligen känner att jag skulle kunna tänka mig att se ut som. Vet egentligen bara 3 personer (hittills) som jag tycker är så vackra att jag skulle vilja ha deras utseende. Två av dem ser ni på bild här nedanför och den tredje bor i Borås, skriver därför inte ut namn. Men jag är som sagt vad super nöjd med mig själv... tro inget annat!

Vem är vackrast? Mischa Barton eller Rachel Bilson?
Eller är det omöjligt att avgöra?





// The OC är förresten en väldigt bra inspirationskälla när det gäller kläder och mode...

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Det är jag som är den tredje va? :P

2007-07-24 @ 20:05:20
Postat av: maggan

Jag har alltid varit svag för Mischa.

2007-07-25 @ 01:11:27
URL: http://magii.blogg.se
Postat av: Martha

Ja jag håller nog med dig...

2007-07-25 @ 09:40:30
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0