Två körsbär och tomma lådor

Jag och Kristoffer sitter i soffan nu med varsin bärbar dator i knät och nördar oss... Till råga på allt så lyssnar jag på Dr Bombay - The hits... Men vad skall man göra då när det inte är något bra på tv och klockan är för sent slagen för att hitta på något nytt? All vanlig musik är tråkig för tillf'ället så för omväxlings skull blev det den lille indiern som fick fylla rummet med "ljuv" musik.

Har outfiten fixad inför imorgon (idag) nu med... Blir en lite mer coolare sådan.. Inte så glammig och nyårsaktig kanske. Men ibland måste man bryta mönster... Fast av någon anledning så har jag börjat med lite mer estetstil, eller ja kanske inte estet.. men annan stil än vad jag haft innan... Silver leggins, biker boots, skarfar, monki t-shirtar, blå jacka och knallblå jeans och liknande. Kanske har jag ÄNTLIGEN hittat ngt som ÄR Martha-stilen? Innan har jag avrit så alldaglig... bara köpt baskläder med tråkiga neutrala färger. Skönt att få synas lite..

Körsbär står för bakgrundbilden på min mobil.
Tommlådorna står för något av de sakerna jag måste städa bort imorgon.

// Råkade radera allt jag skrivit så skriver inte om det

Kommentarer
Postat av: /\/\()/-\

tjena

2007-12-31 @ 00:24:32
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0