Nu när det snart är 08...

...ja då måste vi ju kolla in vårens/sommarens mode... eller hur? Jag gick in på 3 utav våra största modeskapares hemsidor. Nämligen Gucci, Marc Jacobs och Dior. Låt oss se vad de vill att vi skall ha på oss våren/sommaren 08.

Gucci


Marc Jacobs


Dior


Min största dröm är och kommer nog alltid att vara (i alla fall någonstans inom mig) att få bli modell... Jag kämpar inte för det på något sätt. Jag bara drömmer om det. Tittar på topmodel och modevisingar på tv. Drömmer och önskar att jag var en av de modellerna på catwalken. Jag har varken längden eller höfter för det... Mitt utseende ja det vet jag inte, men man kan ju se ut lite hur som helst i ansiktet för att bli modell verkar det som. Man ska se speciell ut i alla fall, ha något som sticker ut från mängden. Tänker nog aldrig försöka satsa på en modellkariär. Det är först om den blir serverad på ett fat som jag kommer att ta den... Tills dess får jag drömma mig bort, längta och hoppas.

// Men Art Director är nog ett kul yrke det med

Kommentarer
Postat av: Emma

right! ;D
vi kommer få det toppen!
jag har ju både heineken & bubbel.
kan bara sluta på ett sätt - BÄST! :)

2007-12-31 @ 01:43:53
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: Axt0r

du skulle nog passa som modell ;) och du e väl visst rätt lång?

2008-01-09 @ 17:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0