It's a Tensta thing

Lyssnar igenom Adam Tenstas cd just nu... Ska bränna den tlll Ludvig i julklapp.. Av någon anledning önskar han sig den. Antar att han inte lyssnar på texten i låtarna. Jeje... Jag menar, bara namnet på skivan och artisten säger en del.


Har precis kommit hem från en trevlig kväll på Oliven och BIshop... Man kan säga att jag söngte medelåldern rejält genom att vara där. Alla var över 30, de flesta över 40... Men jag med mina snart 22 år livade nog upp stämningen ändå. Herren på min vänstra sida verkade i alla fall rätt missnöjd med att jag skulle gå... Jag var inte först med att dra i alla fall... Och vart skulle kvällen ha fortsatt? Det är Onsdag i Borås, inte ett enda ställe är öppet (herren på min vänstar sida har bott i Kina de senaste åren så han är väl van vid deras uteliv kanske).


Imorgon blir det mer julklappar...

Älskar min Kristoffer... imorgon kommer han hem.. Ska ringa han nu tror jag!

// Adam Tensta är rätt kass... eller kanske kan vänja mig?

Kommentarer
Postat av: moelimoa

hoppas du läser min förbannat intressanta blogg!

2007-12-21 @ 12:44:17
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Emma

du får vila vila vila!
jag går här & väntar på kalle.
han var hos sin systers svärföräldrar-to-be igår till 2 på natten. idioti.
god jul iaf, så ses vi förhoppningsvis imorn kväll?
pusskram.

2007-12-23 @ 12:23:19
URL: http://byemmaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0