Folk fall nu neder...

... och hälsa glatt din frihet. Oooo, heeelga natt! Du frälsning åt oss gav.

Sitter på jobbet.. Har nu bara dryga 3 timmar kvar tills jag får komma hem och lägga mig. Skall bli så skönt.
Fast hade helst velat lägga mig jämte Krissi och inte på Ludvigs rum.

Imorgon far Stockholms folket hem... Så också Julia, såklart! Har varit trevligt att ha dem som gäster i vår enkla boning. Men det skall bli skönt att slippa trängas och sova på luftmaddrass i alla fall.

Men så kommer Lesjöfors folket ner istället... Men som tur är så skall de inte bo hos oss, utan på Söderkulla.

Funderar på att bjuda in lite nära och kära till nyår. Har frågat runt lite och det verkar inte som om någon har planerat något. Eller så vill de bara inte ha med mig!?! Men jag spikar inget än.. Vill höar mig om mer först. För helst vill jag bara åka iväg till en redan ordnad fest... Kan vara jobbigt att vara värdinna.

Juldagen blev lyckad... Vi höll till "hemma ehhh.. hos.. mhf.. ehh.. hemma hooos.. emma" och där dracks det polkashot så det stod härliga till och fylleversionen utav den försvunna diamanten kunde ha blivit lyckad. Men utan tärning och med för många nya regler så tappade vi intresset snart. Vi drog ut ganska sent och då bar det av till xoy, med Patrik som chaffis. Vi kom in på direkten och vi dansade hela natten lång. AVrundade med en McDonalds innan vi gick hem med. Så kvällen få toppbetyg för mig dvs 2 microvågsugnar utav 2 möjliga.. bästa juldagen hittills i alla fall.. tror jag!

Nu skall jag bege mig ut på produktionsgolvet och plocka upp lite rullar med komponenetr från den "gula faran".

// Jag har en julklapp kvar att öppna.. spännande.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha! "hemma hos...eeeh.."
det hade jag glömt! :D
tack för i tisdags & glöm inte att du har dricka på min trappa + fia med hutt.
puss!

2007-12-27 @ 13:07:04
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: Karin Englund

Hej Martha!!
Jag tänkte ha lite nyårsfest eller middag hos mig i Fristad om du vill komma. Vet att Anette, Emmy och emilia ska komma iaf. Och sen kanske Anna, Eva och Jossan funderade på att komma.
Men vore skoj om du också kom. :)
Hoppas du haft en bra jul.
Kram Karin

2007-12-27 @ 15:33:56
Postat av: Axt0r

Hahaha 2 microvågsugnar av 2 möjliga :D den va en ny variant !

2008-01-09 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0