Då var det klappat och inte klart

Vi skall vara hos oss ikväll och fira nyår.. Det skall bli trevligt. God mat, speciellet efterrätten. Trevligt sällskap. Bra musik, skall nog hitta något som passar sällskapet med mina över 3000 låtar. Kanske ett roligt spel som får oss alla på partyhumör? Kanske lite dans om alkoholintaget är stort. Kanske drar vi vidar på någon fest, eller så kommer det fler till min lilla lya? Kvällen blir som den blir. Men för att den inte bara skall vara klappad, utan också klar så behöver jag städa nu, baka chokladpuck, fixa med bord och stoar, pynta lite nårsfint med tex stjärnor mm.
Men det kommer nog gå fort.. har en liten lägenhet och inte så mycket att plocka undan.. bara en massa kartonger då som jag skrev i ett tidigare inlägg.

// Först lite mat (vaknade för bara 1 timma sen)

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =)

är du inte medlem i gratisbio tycker jag att du ska bli det
nu. på gratisbio.se samlar du ihop poäng genom att just
bara klicka på sidor och vips så har du en gratis bio biljett.
du kan även samla ihop till mer poäng genom att vara aktiv
då kommer det landa present kort på affärer du själv bestämt.
själv har jag 1200 kronor på kicks att försöka slösa bort.
och även 4 biobiljetter hemma. så jag tycker du ska bli
medlem och i alla fall ge det ett försök. jag vet att det kan låta
som att detta inte är sant men det är det och det har jag bevis
på med. jag hoppas i alla fall du haft en bra jul och får ett bra
nytt år som nu väntas.

för att få redan 75 poäng så ange mig som värvare : uniqa
här har du länken till sidan : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

kram på dig

2007-12-31 @ 13:38:04
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Karin Englund

Hej Martha!!! ;)
Tusen tack för igår! Det var väldigt trevligt. det tycker jag vi får göra om. Gick ni på fest sen? eller hur blev det. vi åkte ju till festen i fristad som var mer eller mindre utdöd. hehe.
Kram kram

2008-01-01 @ 10:59:23
Postat av: Martha

Ja det får vi verkligen göra. Jag hade jätte trevligt. Festen vi gick på var också rätt utdöd.. Så jag drog hem ganska så tidigt efter att vi kommit. ha det bra. kram

2008-01-02 @ 07:01:15
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Emma

söt du är som kommenterar min blogg hela tiden. :)
uppskattas!
så man ser att det är någon som läser den iaf...

2008-01-03 @ 20:45:53
URL: http://byemmaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0