Uppdatering

Här kommer en snabb resume om vad som hänt de senaste dagarna i mitt liv...

Efter Liseberg var det en vanlig arbetsvecka som väntade. Krilledill åkte på en svår förkylning med hostattacker och detta bidrog till sämre sömn för oss båda. Men han är på bättringsvägen (äntligen) och befinner sig i detta nu i Sthlm där han hälsar på sin familj.
Den här veckan jobbar jag kväll som det heter och börjar därför om ca 2 timmar.

I helgen som var blev det utgång med några kompisar till Kristoffer och Clara... Vi hamnade efter många om och men på Rådhuset där vi röjde loss tills stägning. resten av helgen ägnades åt hämtmat från La Copita, Jericho tittande (en ny serie jag börjat ladda ner.. som verkar helt okej) och Bio på söndagen med familjen. Vi såg "Underbar och älskad av alla" (ni behöver itne slösa pengar på att se den på bio).

I helgen som kommer skall jag hjälpa syrran att flytta till Grythyttan eftersom hon snart börjar sitt hårda pluggande för Carl-Jan Granqvist där uppe... Hon skall bli kullinarisk kock och matkreatör (något i den stilen). Jag förväntar mig fina middagar hos henne i fortsättningen.
Detta är nog faktiskt det enda jag hinner med i helgen för Grythyttan ligger långt upp i Sverige och att flytta tar sin lilla tid. Förhoppningsvis kan jag fördriva bilåkartiden med lite dator och plugg (fortfarande inte gjort tentan klart.. fy mig).

Nej, nu skall jag gå ner och underhålla mig spralliga hund och lilla syster (det är itne för intet som hon fått smeknamnet VildaMatilda (visserligen kallar vi henne aldrig så, men det rimmar ju).

// I matlådan idag ligger det Créps med kantarellstuvning....


Kommentarer
Postat av: johanna

hejje min ängel! ska maryvone flytta nu? därför du nte kan på fredag? saknar dej! när kan du ses!?pussssssssss ps. kommer gärna och hälsar på the hole famly snart!ds.

2007-08-29 @ 21:58:13
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0