Drama Queen

Avril Lavigne - The best damn thing
Gillar faktiskt Avril... Hon är en kaxig brud som inte verkar ta vilken skit som helst. Fast vad vet jag? Sen så har jag hört från många att jag är lik henne (var väl mest när jag hade långt hår) så jag måste väl gilla henne...

Sitter i sängen och laddar ner lite musik.
Klockan är 01.44 och jag börjar bli trött nu. Borde sova. Skall hämta Kriss på stationen 08.40 imorgon då han kommer med tåget från Karlskrona. Känns inte jätte kul att jag skall gå upp om redan 6 timmar, men jag vill ha min vackra pojkvän hem igen så jag får pallra mig upp ändå.

Kanske bränner en skiva till piratfesten på lördag?!

Skall göra eget vin... Med Kriss, Matilda och Tobias. Det skall bli gott och gissa vem som skall designa ettiketterna? Namnet på vinet? Ja, det har Tobbe redan paxat att få hitta på.


Aj aj aj... min fot håller på att få kramp.. Ni vet sådär under foten i det som går upp. Det som gör att folk får ha hålfotsinlägg i skorna. Heter det hålfoten då kanske?? har jag aldrig tänkt på.. men det låter ju logiskt. Hm...

// John Blund kom vist till sist ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0