Babbel och Boberg

Sitter på jobbet... (Har uppmärksammat att jag ofta påbörjar mina inlägg med just denna mening.. SItter i för sig ganska ofta på jobbet när jag skriver också så att det är väl naturligt.) Dagen har precis börjat. Känner redan på mig att det här kommer bli en seg och låång dag. Men men...

Efter jobbet idag bär det av till Falkenberg och Bobergsgården... Det skall bli mys och pys, god mat, lekar, förhoppningsvis sol och bad och så goda vänner med. Kommer hem på Söndag igen, inte en gnutta utvilad. MEn vad gör man inte, åker bara dit 1 gång om året så det är de värt.

Igår var det Torsdagkväll här i Borås. Det var talangjakt (Erik vann ej, men han har ändå en gudomlig röst), Bo Caspars orkester spelade och det var ett mylelr av folk. Det var ganska varmt i luften och jag, jag satt på Babbel med Emmy och några till. Åt ett gott Kycklingspett med Mangoraja sås... Mycket gott måste jag säga. Man har verkligen inte blivit bortskämd med ljumma kvällar vid någon uteservering denna sommaren så det var mycket trevligt. Jag njöt till fullo!

Nej nu måste jag ta tag i mig själv och göra något.. Kanske gå på mötet som börjar om 9min?? Borde i alla fall!

// Glöm ej bort att nästa lördag då smäller det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0