Sovmorgon och produktkatalog

image12Har egentligen sovmorgon just nu... Men eftersom jag måste komma till skolan på något sätt så är jag redan här. Snart dags för lite fika dock och det piggar ju upp.

Min grupps produktkatalog kommer att bli så snajsig... Fick i stort sett all den information som vi behöver igår. Skall till Deli Deli idag igen och fota det sista.. Förhoppningsvis.

Min webbsida skall göras helt om idag... Den får inte handla om mig, utna skall innehålla information om något som har med Borås att göra. Skall börja arbeta med den nu tänkte jag. www.hjalmared.se/infoweb/martha

Mmmm blir pizza till lunch idag... skall bli riktigt gott. Inte så hungrig just nu i för sig. Men det hinner jag bli.

Manpower är veliga... Ville bara säga det!

Innan Onsdag skall jag ha filmat klart... Det  börjar närma sig nu.

Vad skall jag analysera för reality såpa? eller dokumentär? Stress...

// Sommaren kommer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0