Fattiglapp

Jag saknar pengar... Jag har INGA pengar... Jag hatar att itne ha några pengar... Det är svårt att leva utan pengar... Det är ett pengasamhälle vi lever i så hur skulle det kunna gå att leva utan pengar över huvud taget. Pengar betyder för mycket!
image11
Sitter i skolan
och har Medieanalys lektion.. Väldigt intressant faktiskt. Skall bli kul att ha den hemtentan. Trodde aldrig jag skulle säga så om någon tenta.
Viste ni förresten att Sverige lika gäran kunnat vara muslimsk.. Men vikingarna klarade sig inte utan fläskkött och mjöd... (vilket man ju måste avstå ifrån om man är muslim... oftast) Intressant tolkning av min lärare måste jag säga!

Blir ingen lägenhet än... Fick inte den på 3:e Villagatan tyvärr. Men bra var väl det egentligen, för jag har ju som sagt var inga pengar. Får försöka hitta en som har inflyttning först i typ Juli. Då har jag råd igen :) LÄNGTAR!

Ska ringa manpower idag.. Måste klargöra en del saker. Missförstånd?Grattis i förskott Ingvår... (fyller imorgon) Min blivande svärmor... I hope!


// Utställningen börjar arta sig.. I alla fall lite!


Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

du e så duktig min tös!:) ska blir sååå skönt att komma hem en sväng!

2007-04-24 @ 14:30:35
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0