Boys

Britney Spears - Boys
"Boys, sometimes girls just need one, to love her and to hold."
En bra låt...

Äntligen lärt mig hur man verkligen laddar ner... Fått över 200 låtar på bara ett dygn.. Visserligen bara partymixar från 70- och 80-talet, men det är den musiken jag tycker är bra!

Letar lägenhet för fullt nu mera.. går ganska bra. Springer på visningar stup i kvarten. Eller ja, det blir väl min 3:e i efter middag. 2:a på Bergsäter, 2300kr/mån. Låter bra... Hoppas den är det med bara.
Intresseanmälningarna och telefonsamtalen till fastighetsmäklare och personer som vill bli av med sin lägenhet avlöser varandra. Snart skall vi (jag och kriss) väl hitta den perfekta lägenheten!?!

Deli Deli i Alingsås kommer få den finaste produktkatalogen som finns... (bara för att det är jag och två till i klassen som gör den).

image9

Blev förresten min, Kristians, Lovisas och Mathias folder som vann.. Den trycks just nu i 1000 ex och skall sedan skickas ut över landet. Roligt att ha sitt namn på något som folk verkligen kommer kunna ta del av.
Den är snygg...

Imorgon skall jag på intervju på manpower för sommarjobb på Ericson. Hoppas det kommer gå bra.. Jag vill ha ett välbetalt lagerjobb så att resan till Indien och flytt till lägenhet kan bli verklighet.

Har bråttom... MÅSET bli klar med filmen snart och fotografierna och photoshop alsterna... Annars blir det ingen utställning.. :S

// Dags för grillspett nu... Gott, gotti, gott, gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0