The dress

Yes.. det mesta inför kinaprojekten är förberett.. Så nu är det bara att fira påsk och sedan dra iväg till Kina utan en massa saker som måste göras (nästan). Känns skönt.

Ikväll blir det party.. Laholm fyller 24 som jag skrev igår och det ska vi fira som sagt var. Ska bli kul. Inte varit ute på kåren på jag vet inte hur många veckor (kom ju inte dit senast det var tänkt). Ska faktiskt ge klänningen jag hade på mig senast jag skulle till kåren en chans till. Hoppas snefyllan inte sitter i klänningen för då blir jag sur. Knock on woods! Nej, ikväll skall vi ha superkul och utan insidenter.


Något sånt här sulle jag vilja ha på mig ikväll... Dock får det bli den randiga klänningen...

// Million Ways

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0