Kvalster och damm

Idag kunde man testa de vanligaste allergierna i skolan.. Jag passade på. Det bisade sig att jag var allergisk mot kvalster, damm, björk och timotej (det vill säga gräs). Jag är inte allergisk mot hund, katt, höst, gråbo och två olika sorters mögel. Så nu vet jag det... Det enda positiva med att jag är allergisk mot dessa fyra saker är att man inte bör bädda sängen på mornarna. Skönt!


Detta är ett kvalster... Jag förstår varför min kropp är allergisk mot dem

Idag hade jag och Laholm vår redovisning och opponering också. Det gick smärtfritt. Så nu är det bara till att kompletera rapporten också, så är denna kurs överstökad. Men just kompleteringarna hinns inte med för ens i helgen. Vi fick de färdigtryckta tidningarna idag med. Och de ser bra ut... Woho!

// Parrots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0