Dålig uppdatering

Dålig uppdatering här I know! Men jag har faktiskt varken tid eller ork att uppdatera här just nu. Vi har verkligen fullt upp med utvecklingsprojektet jag och Laholm. I slutet på nästa vecka måste tidningen vara klar ifall vi ska hinna trycka den, så det är heldagar (oftast 08.00-16.30) som gäller framöver.

Igår kom Kriss mamma och lillasyster Julia ner från Sthlm. Idag åkte de vidare till Gbg för att hälsa på morfarn och mormorn. Roligt att träffa dem lite.. Får se dem på fredag igen då de återvänder från Gbg. Tyvärr ska jag jobba för KUG hela dagen (vet inte vilka tider som gäller än). Men jag hoppas jag kan hinna umgås med dem på kvällen i alla fall, då de åker hem igen på lördagen.

Har börjat kolla på en serie som heter "Make it or break it". Den handlar om gymnaster i 16 års åldern. Det är som en vanlig sån high school-serie.. Fast dessa är elitgymnaster som tränar inför OS. Ganska kul faktiskt.



Kom på att jag glömde skriva ner hur jag tränade förra veckan med. Det blev tyvärr bara två gånger då jag åkte iväg över helgen för att fira Matz på hans 50 års kalas.

V. 8

Mån - Medel puls (skulle varit ett intensiv)
Ons - Medel puls (skulle varit ett intensiv)

// Fuskbyggarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0