Jag är en spargris

Jag sparar och sparar och sparar... Det finns fyra saker jag försöker skrammla ihop pengar till nu. Kinaresan, första månaderna i sommar (man får ju inget eller väldigt lite csn och ngn sommarjobbslönen kommer först i juli), en Canon eos 450d med kit- och macroobjektiv och sist men inte minst sparar jag till utlandsstudier (vill till USA och studera nästa vår).

Kinaresan - 10 000kr
Två sommarmånader - 10 000kr (alla räkningar, hyra och fickpengar)
Canon + objektiv - 10 000kr
USA (utlandsstudier) - Så mycket pengar som möjligt (kommer ju få csn så det är extrapengar och flygbiljett det handlar om)

Ja det är tuffa tider nu.. Men det är väl bara att kämpa på. Det är ju trots allt roliga saker jag sparar till.. Hoppas man får extrajobb och sommarjobb nu med bara..

// Money money money

Kommentarer
Postat av: mamma

då undrar man - har du fattat att FEBRUARI lurar bakom knuten??????

NU (helst igår) söker man SOMMARJOBB på ericsson - ALLA distrikt(bostadsområden, kommundelar) som såväl Jönköping som Borås har!!!! ja det blir nog 10-12 brev MEN DOM SKA UT !!!!!

2010-01-20 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0