I want

Igår fyllde Matz 50 år. Detta skall firas sista helgen i Februari.. Då har vi hyrt ngn liten stuga vid en sjö där man kan bada bastu och vedeldad tunna. Tror det kommer bli pimpelfiske och andra utomhusaktiviteter beroende på väder. Kommer bli en mysig helg, med god mat och trevligt folk. Ser jag verkligen fram emot...

Men om 1 vecka fyller jag år. Då blir jag hela 24 år.. Och jag som skulle ha mitt första barn vid 25. Visst det är självklart inte försent på något sätt. Men så som min framtid ser ut de närmsta åren så får passar det inte riktigt in i bilden..
Däremot önskar jag mig en massa saker till min 24 års dag.. Så om du har råd, vilja och lust att ge mig något är det detta jag vill ha:


De flesta sakerna här på listan är ju en aning dyrt..


Så jag gjorde en med bara massa billiga kläder på med. För enligt mig så kan man aldrig få för mycket av fina kläder...

// Nu ska jag träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0