Egen säng

Det var skönt att vakna i sin egna säng idag.. Efter en månad på madrass på golvet. Sov länge.. Inte för att jag inte har gjort det under lovet.. Men det var sååå skönt i under täcket.

Idag är det inte mycket planerat.. Men jag har lite att göra ändå. Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå till systemet och till ICA för att handla de viktigaste förnödenheterna. Nu ska jag snart laga lite mat och diska. Och sen finns det lite ren tvätt att ta hand om, krukväxter som har vissna blad, en väska som behöver packas upp, soppåsar som skall ut, adventsljusstakar som ska bort osv. Lite småpill helt enkelt...

Ikväll blir det lite roligare dock..
Både jag och kriss har två fester att välja på. Antingen drar vi båda till Linda eller så ska jag iväg med Laholm och han med sina gamla klasskompisar på tentafest. Vi får väl se vad vi bestämmer oss för. Skoj ska vi ha i vilket fall..

Var inne på Aftonbladet och kollade igenom lite seriestrippar.. Bjuder på två:





// Regala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0