Studentlivets baksidor - del 1

Har precis varit och tränat.. Det var ganska jobbigt idag faktiskt. Blev slut i benen jätte fort. Kanske var det många jobbiga benövningar i rad eller något. Hur som helst så är det alltid skönt efteråt.

Denna kvällen kommer bli riktigt tråkig. Några vänner ska på After-work och några på Bio. Men med ynka hundralappen kvar på kontot och en Kina-resa på intågande så har jag verkligen inte råd att lägga pengar på något av det. Kriss har fått för sig att han ska se på Hockey ikväll med. Så inte blir det någon rolig film på tv:n ens.. Ucha! Men livet är inte alltid roligt...

Här kommer lite bilder från i Onsdags.
Som vanligt när jag lägger upp bilder numera så är de snodda från någon av mina vänner. Ännu ingen kamera köpt tyvärr. Har insett att det inte blir någon drömkamera à la Canon Eos 450 D än på ett tag heller.. Tyvärr igen. Men en vanlig liten digitalkamera ska jag fixa innan resan åtminstonde. Den här gången är bilderna i vilket fall tagna av Nilla och Laholm.



// XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0