Medans riset kokar...

Håller på att laga lite mat. Det blir kyckling i ugn med ris och haricovert till. Ska väl försöka slänga ihop ngn sås till också. Vet inte vad bara.. Kanske blandar lite thai sweetchilli i turkisk yoghurt bara. Enklast så..

Har precis varit och tränat lite Ki-jumpa med.. Kändes skönt att få komma iväg hemmifrån lite. Träningen denna veckan har sett ut så här:

V. 7
Mån - Medel styrka (skulle gått på intensiv, men det hade blivit utbytt mot medel styrka)
Ons - Intensiv
Fre - Medel Puls
Sön - Ki-jumpa

Tog lite bilder på våran innegård för att föreviga all snö som kommit. Ligger verkligen berg av snö överallt. Kan tänka mig att alla små barn är helt överlyckliga då de kan åka pulka ner för små kullar lite varstans.. Kul!




Den sista bilden här visar vart min cykel står... Tror mamma hade rätt i när hon sa att jag borde ställa in cykeln i förrådet under vintern. Synd att jag inte lyssna...

// Hungrig

Kommentarer
Postat av: mamma

JUST DET !!!!! J U S T D E T !!!!! :-)justdetjustdetjustdet!

2010-02-21 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0