Longing for Sun

Oj oj oj vad mycket snö det hade kommit inatt.. So tur var tog jag mina lite er rejäla vinterskor ,som både har högt skaft (heter det så på skor?) och värmer, när jag skulle ner på stan för att göra skolarbete. Men det kom in snö i skorna ändå.. Vi kan verkligen inte klaga på att vi fått en riktig vinter denna gången i alla fall. Jag gillar det.. att det blivit en rejäl vinter alltså. Men jag kan ändå inte låta bli att längta efter våren och värmen. Köpte t.ex. en klänning idag (för presentkortet jag fick av Mamma och Matz i julklapp) från H&M.. En lite rommrigare variant. Så jag längtar tills jag kan använda den utan strumpbyxor. Kanske kan ta med den till Kina!?

Vi kollade förresten upp hur många grader det kommer vara i Kina när vi är där förra veckan. Och det verkar som om det normalt brukar vara ca 12 grader i Peking i början av April och ca 25 grader i Hong Kong i början av Maj (då vi är där). Så vi får verkligen packa både tjocktröja och bikini..






Jag vill vara solbränd igen...

// God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt liten wt :)

2010-02-21 @ 14:16:26
URL: http://nillivanilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0