Hästpojken

Om en timma kommer Matilda, Moa och Sofia hit. Vi ska äta lite mat, förfesta och sedan dra till Bongo för att lyssna på Hästpojken. Hade aldrig hört talas om bandet innan. Men försöker lyssna lite på deras låtar nu för att se vad det är dom lurat med mig på.. Och än så länge så kan jag säga att det inte är min smak av musik. Typ Håkan Hellström och Tomas DiLeva blandat eller något. Nja.. Men det ska bli superkul att träffa syskonen (och Sofia med såklart) ikväll i alla fall :)


En bild från senast jag var på Bongo... Man kan träffa en massa kuligt folk där.. Fick det där glasögon-glaset av Indianen förresten, det var en present!

// Culigula

Kommentarer
Postat av: hanna

Hahaha den bilden är sååå kul :)

Rolig skum indian! Jag fick en duracellkanin!

2010-02-12 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0