Designers x 3

Ucha.. det är verkligen skola varje dag nu för tiden. Fullt upp i både utvecklingsprojekt och Animering. Dessutom tar Kinaförberedelserna en hel del tid med. Idag har vi bla tagit kort till våra visumansökningar och skaffat oss varsin postväxel. Så snart kan vi skicka in våra visum..

Har ansökt om kandidatpåbyggnadsåret idag med. Hoppas verkligen vi kommer in allihopa...

I helgen blir det 50års-fest för Matz. Ska bli riktigt kuligt. God mat, roligt folk och bra underhållning. Mamma har hyrt någon stuga vid en sjö där de har bastu och vedäldad badtunna. Kommer bli riktigt mysigt. Speciellt nu när det fortfarande är så snöigt ute. Ser jag verkligen fram emot.

Surfat runt lite på nätet och har då insett att jag har tre favoritdesigners. Inte för att jag någonsin kommer ha råd att köpa dessa plagg. Men om om någon skulle fråga mig någon gång vem som är min favvo designer, så vet jag vad jag ska svara i alla fall...

Matthew Williamson

Många snygga plagg.. Kunde inte välja ut bara några få.. Så här har ni flera stycken snygga outfits..

SPORTMAX

Härligt våriga kläder...

Proenza Shouler

Fina och coola färger...

// Natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Williamson kan han, så snyggt!

2010-02-23 @ 19:24:39
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0