Peking i bilder (uppdatering)





Om ni vill se fler bilder kan ni gå in på Laholms resdagbok och titta... Hinner inte riktigt lägga upp fler nu. Men ikväll så ska jag göra ett nytt försök!

// Utforska stan


Och så lite fler bilder då som utlovat ovan (om internetet vill vara på min sida):


Internet är segt, så blir inte fler idag...
Lånade några bilder av Laholm med för mina är kassa!

Har strosat omkring lite på måfå i Shanghai idag.. Och vi har redan insett att det inte alls är en lika backpackeranpassad storstad som Peking. Dock mycket fräschare och mer modern. Tyvärr för ju det då som sagt med sig att det mesta är en aning dyrare. Men vi ska nog lyckas hitta de billigare alternativen när vi lärt känna stan lite bättre får vi hoppas...

Hur som helst så bor vi på ett hotell som heter East Asia Hotel.. Det är ett två-stjärningt hotel där vi bor två och två i små rum. Helt okej måste jag säga. Och toalett på rummet, vilken lyx. Nu hoppas jag bara att hotelfrukosten är något att ha med, trots att receptionisterna är sura.

// God natt

Kommentarer
Postat av: Björn

Coolt att ha en toalett på rummet. Annars brukar man ha toaletten i ett enskilt rum.

2010-04-12 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0