KTV

Klockan är 16.00 här och jag har precis gjort mig iordning för att om 1,5 tim sticka iväg på KTV (karaoke) med våra kinesiska vänner. Nästan alla de andra ligge och vilar eller läser. Jag snart med läsa men är inte så sugen på det just nu. Satte nämligen precis på lite musik och blev på partyhumör. Istället gör jag en liten bildsekvens med Hannas apa Åke. Bildfilmen heter "Åke blir uppäten av en haj"...


Det här är Åke... Han ska ut och simma...


Simma, simma, simma...


Hm.. vad va det där? Något som simmade förbi?


Oh no.. något drar ner Åke under vattnet...


Arrrhhhhhgggghhhh....


Ner i havets djup och hajens buk...


Nu finns det ingen Åke mer...

// The end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0