Det luktar filmredigering

Japps.. hela eftermiddagen skall jag sitta i skolan och redigera film.. Eller ja, klippa i redan befintliga filmscener och lägga ihop till en fungerande filmslinga på ca 2min. Så heeela eftermiddagen behöver jag nog inte vara i skolan hoppas jag...

Är hemma på lunch nu. Orkade inte göra någon matlåda igår så det är tur att man har nära hem. Tar man cykeln så går det dessutom ännu fortare att ta sig emellan. Wiii...


1. Kan jag dricka det här verkligen? 2. Kalrt jag kan.. skååål 3. Klunk, klunk...

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske träffa Linda, kanske köpa kanin (om djuraffären bara kan få in några kaninungar snart), kanske till kåren för tacos ikväll, kanske lite film, kanske något annat.. Den som lever får se helt enkelt.

// Tjing

Kommentarer
Postat av: Moa

WOW. du klarade det, GÖTT...

2009-09-19 @ 11:28:57
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Jonas

Vad vare i glaset som du funderade på om du klarade av att dricka ? :)

2009-09-22 @ 07:21:08
Postat av: Martha

Nej det var bara mjölk.. fjantade mig lite med bildtexten bara.. :)

2009-09-22 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0