Det luktar tvättid

Nyss hemkommen från Laholm. Jag Nilla och Laholm hade en jätte mysig kväll. Fick mig en up-date av Nilla, åt god flygande Jakob, tittade på idol, snackade en massa, kollade roliga klipp och bra låtar på youtube, satte nästan på en film, åt chips och hade ett bra slut på en annars så knepig dag.

Nu sitter jag här hemma i soffan med Kriss.. han ser på NHL.. Skit trist! Ska nog lägga mig snart. Imorgon ska jag försöka gå upp ganska tidigt (tidigt för att vara jag) för att plugga som sagt. Sedan skall jag tvätta, vilket verkligen är på tiden. Kaninburen skall jag med ta tag i. Sen på kvällen blir det kanske en fest.. Hoppas jag känner mig någorlunda ikapp med pluggandet så att jag kan gå på den.

// Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0