Det luktar dagen efter tentafest

Kvällen igår var helt okej.. Först var vi hos Linda på födelsedags/inflyttningsfest.. Mycket trevligt och god plockmat. Vid halv tio drog vi vidare. Jag till en tentafest på torpa och Kriss och Jonas drog till en tentafest i östra centrum. Senare blev det Bongo bar för lite häng och dans. Vid ett tiden gav jag upp och drog och åt kebab med Kriss och Jonas. Vid det här laget hade jag så fruktansvärt ont i fötterna av mina högklackade skor så jag fick rida på Kriss rygg hela vägen hem.. Tur att man har en stark pojkvän.



Nu skall jag strax iväg till busstationen för att åka till Borås.. Jag och mina syskon ska sjunga nämligen. Jag vet faktiskt inte än vad vi ska sjunga.. Men det löser sig. Tror inte Matilda har valt ut några låtar jag inte kan sen innan. Idag hafe jag dock hellre slappat i soffan med Scrubs och coca-cola.. Men nu blir det inte så.

// Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

haha, rolig kväll/helg o sköna bilder oxå för den delen :)

2009-10-18 @ 22:05:00
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Remenaldo

Ja detta får vi göra om inom en snar framtid =) D tog inte så lång tid hem heller..(d regnade inte då, så då tog det bara 3 timmar =D)

2009-10-19 @ 07:33:36
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0