Vinn en iPhone

Jag är med i en tävling på Fokis blogg där man kan vinna en iPhone med valfritt skal... Vore väldigt kul att vinna en i Phone då jag funderat ett tag på att kanske skaffa en. Dock skulle det bli lite dyrare varje månad än vad jag betalar nu för min mobil.. och som ni alla redan vet så sprara jag till en Kinaresa.. Så det vore väl toppen om jag kunde få både en iPhone och samtidigt ha råd med en resa... :) Så nu ska jag hålla mina tummar...

Detta skal skulle ja vilja ha till min iPhone om jag hade en:



Tävla du också genom att klicka på bilden...

// Nu är jag trött...

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du vinner då =)

2009-11-17 @ 20:59:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0