Feber på besök

Igår var Linda på besök.. vi skrev ett CV till henne, drack te och åt chokladpudding och kollade på tv. Mysigt! Hinner inte träffa henne så jätte mycket nu för tiden nämligen.

Idag har jag inte mått så bra.. tror jag har haft lite feber.. Tror det är den hektiska helgen i london som har satt sina spår. Antar att talesättet "efter regn kommer solsken" funkar åt andra hållet också. Men jag blir nog helt återställd snart.. Jag brukar inte vara sjuk länge. Oftast bara en dag åt gången.. Vet inte varför. Jag gillar inte att vara sjuk, fast vem gör väl det, så jag typ intalar mig själv att jag är frisk och då blir jag det. Ja jag har ju skrivit ett helt inlägg om detta innan så behöver inte ta upp det igen...

Idag blir det till att börja läsa i studieböckerna.. det börja närma sig tentorna nu. Bästa att ta tag i det "i tid".

// Burrrrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0