Jag har ett eget galleri i mina tankar

Idag skall jag packa inför imorgon.. För då går sommarlasset till Borås. Det är där jag skall spendera min sommar med jobb på ericsson. Med undantag för lite helger/vistelser i bl.a. växsjö, jönköping, sthlm, hönö, fotö, vrångö, sturkö, gbg osv. Vi får väl se hur mycket jag hinner med. Men om jag ska göra allt jag vill göra i sommar så lär mina lediga dagar vara rätt uppbokade. Men det gillar jag...

Jag vill ha en digital systemkamera... Jag vill ha en massa objektiv, en blixt eller flera, en kameraväska, ett stativ, flera olika linser mm. Jag vill ha modeller att öva min fototeknink på. Jag vill ha oändligt med inspiration. Jag vill skapa, jag vill fota, jag vill göra konst, jag vill få utlopp för allt jag har inombords...


Bild tagen från vmagazine.com.. Fotograf: Ryan Yoon...

Glöm inte ge mig en vänlig kommentar youmoda.se... Och glöm inte att hålla tummarna!

// Glad nationaldag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0