Att göra mycket, men ändå ingenting...

Började dagen med att vakna upp i en husvagn... väcktes av bråkande kråkor, musik på ett bygge i närheten och det irriterande solljuset redan vid 07.30.. Inte helt okej. Husvagnen skall fungera som mitt rum nu i sommar när jag bor hemma i Borås. Har nämligen inget rum längre.. så är det när man är många som syskon som tar över så fort man flyttat ut. Men husvagnen funkar nog utmärkt.. bara jag slipper bli väkt så tidigt varje dag jag har sovmorgon.



Idag har jag varit en sväng på kanalleland då syrran skulle på jobbintervju, jag har gått en promenad med vovven min som passade på att bada i lera, jag har ätit god köttfärslimpa och till efterrätt jordgubbar med ovispad grädda och socker, jag har spelar wii fit och wii play och slått många av mina rekord, jag har fått ett arband och en parfym av moa från hennes resa och jag har planerat att se på Benjamin Button via en streaming-sida nu om en kort stund. Inte mycket som hänt/ska hända... Men en helt okej start på veckan, då det kommer hända betydligt mer de resterande dagarna. Mer om det sen...

// Jag åt upp min mat... så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0