Probobly the best lightbeer in the world

Jag vet att min kohage inte alltid fungerar att klicka på. Så när jag får tid skall jag lägga upp den på nytt.

Nu sitter jag i skolan och gör reklambanners... Jag har hittat på ett eget öl som heter WT light och den gör jag reklam för. Lite oetiskt kan man tycka, men det är ju inte på riktigt. Den är inte helt färdig. Det ska in lite ljud och lite ndra färger och sådär, men såhär ser den ut just nu:
WT light

Här är även ett lite förenklat spel av ping som jag har gjort: Spel
Det gäller att hålla katten i luften så länge som möjligt.. Fiskbenet reagerar på muspekaren!

Enjoy!

// Dags att gå hem

Kommentarer
Postat av: emma

haha, det spelet var det roligaste jag gjort på länge! ;P

men läcker reklam.

looking forward to saturday, love!

2009-01-28 @ 13:57:49
Postat av: Martha

Hahah jo jag vet det är såååå spännande... Jag ska försöka pimpadet lite till. Man måste ju kunna få lite poäng och sådant.. :)

2009-01-28 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0