It's the end of the party...

...and the morning seams so great...

Snart så kommer Kriss och Jonas..
Och imorgon kommer Laholm. Vi ska fira in det nya året med pompa och ståt vill jag lova. Kvällen till ära har jag även knåpat ihop ett litet musikquize tillsammans med systra mi. Planerna för nyår föll dock i stöten så den planerade festen (festerna) är ej längre aktuell. Så vi fyra, som visserligen är ett gött gäng, får fira själva. Fester letar jag självklart fortfarande efter.. Men känner att det får bli som det blir. Kan lova att jag, Jonas, Laholm och Kriss kommer ha galet skoj ändå. Några spel, en bag in box och lite god mat får hjälpa oss på traven.. 2010 kommer bli ett bra år.. det känner jag på mig. Och nyårslöften det skall jag ha många.. Sen om jag kommer hålla dem, det återstår att se. En mer specifik lista på vad de nya löfterna blir återkommer jag med...
Nu är det bara 40min kvar tills jobbet slutar och jag är en nyårsledig tjej..

// Ring klocka ring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0