Finns det ett liv utanför Ericsson?

Ikväll ska jag til Linda.. Tror jag ska dricka ett glas vin eller två. Men inte mer än så. För imorgon är det jobbet igen. Ska nog testa mitt egengjorda vin. Det är klart nu nämligen. Tror inte jag talat om det här? Det blev i alla fall 23 flaskor. Återkommer med bild när jag satt på etiketter.

9 min kvar tills jag går ut genom Ericssons dörrar. Kan inte tiden bara gå liiiite fortare!? Måste hem och gör mig iordning ju. Försov mig en aning i morse. Han i stort sett bara ta på mig de kläder som låg närmast sängen, ta lite deo, borsta tänderna och sedan sticka. Så jag känner mig i stort behov av en dusch just nu.

// Southhill-street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0