Scrubs på tv

Vad har hänt idag då? Och vad ska hända ikväll?

Inte mycket är svaret på de frågorna.. Idag har jag varit i skolan, lunchat, gjort ett märke till AG (Absolut Gotland) som vi nu skickat in och spelat Mario Galaxy. Ikväll skall jag se på tv fram til 21.00 för då ska jag göra mig iordning för att gå till jobbet som börjar 22.00. Som sagt, mitt första riktiga arbetspass.. Är något Gyllene tider-coverband som skall spela på Ztyle. Om de drar mycket folk vet inte jag.. Men det lär väl märkas.

Vad händer imorgon?

Den som lever får se.. Har tänkt dra ett varv på stan dock. Har lite pressentkort. Ett på H&M och tre på Hemtex, så det blir väl till att skippa resterande butiker för att inte fresta sg själv att köpa något man inte har råd med. Nu är det bara 1 vecka kvar tills csn kommer.. counting the days!


// Godis

Kommentarer
Postat av: Johanna

Intervjun kändes sådär, eller den gick bra men jag känner att själva företaget är lite si och så. Det var ett butikschefsjobb till ny lidl-butik som ska öppna i Borås :)

2009-04-17 @ 19:26:31
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: moa

Ar det sofia och magnus pa ett av paren?

2009-04-18 @ 08:55:38
Postat av: Martha

Japp... det stämmer.. Tog den bilden då de står vid tigerstatyn och sen satte jag ihop dem.

2009-04-18 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0