SPIIK

Gårdagen bjöd på plugg och fest... Jag och nåra vänner har även annmält oss till SPIIK som är en stor innebandyturnering i Kalmar.. Utlandfest heter det då.. Det är när man åker till annan studentort och festar och har kul. För er som undrar så tror jag att SPIIK står för typ injengörer i kalmar.. de första två bokstäverna vet jag ej..

Nu ska jag snart städa.. den här lägenheten är nämligen inte vacker just nu. Helst hade jag bara velat annlita en städare som kom och gjorde allt medans jag gick på stan eller något. Men icke, jag får tyvärr göra det själv.

// Baby Mario

Kommentarer
Postat av: Linda

det va ju sjukt vilken dålig uppdatering det är i den här bloggen! ...:=)(

2008-10-25 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0