Offset

Imorgon är det dags för mässa. Då ska min grupp visa upp den tidning och broscjyr vi gjort. Det är 15 gruppen om jag inte minns fel, så det är inte jätte stor chans att vi vinner. Men man kan ju alltid hoppas.

Framsidan:

Första uppslaget:

Andra uppslaget:

Tredje uppslaget:

Fjärde uppslaget:

Femte uppslaget:

Baksidan:

Copyright...

Jag kom inte in på Kinesiska kursen. Eller rättare sagt jag blev reserv 14, så jag lär inte komma in. Tyvärr. Får kolla om det finns några andra roliga kurser att läsa kanske!?

// Håll tummarna för oss imorgon

Kommentarer
Postat av: by

snyggt!

2008-12-11 @ 20:20:45
Postat av: lund

coolt

2008-12-11 @ 22:14:25
Postat av: Gangsta

jRtYI" rel="nofollow">http://br.youtube.com/watch?v=MT7pijRtYI

2008-12-11 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0