Skolavslutning

Idag är det skolavslutning (jag vet att det är röd dag, men skolan tyckte det var praktiskt. För då kunde allas föräldrar komma hit och hämta sina barn). Sitter just nu i skolan och väntar på att det skall börja i aulan om 40min. Tilda övar med kören och skåpet har blivit tomt. Fanns inte mycket att spara där inte.
image18
Igårkväll var det lite festligheter på skolan. Uppträdanden på scen. Såg, dans, teater, dikter och bildspel. Så var det god mat i herrgården också. Trevligt, trevligt!
Min klass hade gjort en parodi på låten "Alla vill till himmlen- Timbaktu" (kan ej stava). Den nya texten handlade om lärarna vi haft. Vittsig och fyndig text och bra rappare.. Men ingen hörde ju vad vi sa. Jeje!!!

Senare idag.. vid lunch skulle jag kunna tro, bär det av till Öland. Var evigheter sedan jag var där. Var där jämt när jag var liten. Varannan jul och varje sommar. Har mammas släkt där nämligen. Love Öland!

Kriss far till stora staden över helgen.. kommer sakna honom. Men det kommer gå fort.

Har truckkort nu, by the way! Behövde aldrig köra upp för läraren tyckte jag hade talangen inne. Han hade tittat under våra övningar och ansåg itne det behövas en uppkörning. Göttans! Så nu finns det ett kort i plånkan som visar på min truckkörargåva!

Kommer jag sakna alla i klassen? Hm... jo lite i alla fall. Vi har väl inte fått så bra sammanhållning direkt, men jag tycker ändå om dem alla. Alla är har de sina personligheter som är helt olika varandra. Har nog faktistk aldrig gått i en klass som haft så olika folk i den. Spännande och kul!


// Längtar efter egen lägenhet nu


Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

jag längtar efter dig! å va duktig du , truckkörkort å allt!:) puss

2007-05-20 @ 14:48:01
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0