Jennifer Aniston och 3-0

Vem hade trott något annat än att Valencia skulle vinna? Jag hade visserligen HOPPATS på en skräll.. men innerst inne viste jag att det aldrig skulle hända. Enda chansen att Elfsborg går vidare är alltså om de gör 4-0 mot Valencia i nästa match... (har jag förstått saken rätt?)

Mitt nya hår är rätt okej.. Till en början tyckte jag att de såg ite orangest ut.. men det gör jag inte längre. Ser mer solblekt ut och det var detta som var meningen. Fick nyligen höra att jag var lik Jennifer Aniston... Har fått höra detta flera gånger de senaste åren... (skryter inte... bara berättar sanningen). Jag gillar Jennifer Aniston, hon är mycket vacker.. Mitt mål är att se lika fräsch ut som henne när jag närmar mig hennes ålder. Viste du förresten att det är hon som säljer bäst åt tidningar när hon är med på framsidan av tidningen?? Coolt... I like here... Hoppas att jag fortfarande är lik henne efter kippningen och färgningen.


Jennifer Aniston slide show

// Till stan med Linda, Matilda och Clara... Sedan jobb

Kommentarer
Postat av: MAMMA

hej jag längtar efter dej. puss

2007-08-16 @ 14:23:10
Postat av: Martha

Vilken tur att vi ses imorgon då. När slutar du jobbet? Så att vi kan handla och laga mat? Eller är du ledig hela dagen? Ehhh.. jag ringer dig istället. Finns inget att göra på jobbet.

2007-08-16 @ 17:29:45
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Martha

Vilken tur att vi ses imorgon då. När slutar du jobbet? Så att vi kan handla och laga mat? Eller är du ledig hela dagen? Ehhh.. jag ringer dig istället. Finns inget att göra på jobbet.

2007-08-16 @ 17:29:59
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: robin

man blir ju direktförälskad i den kvinnan om man ser på vänner i en kvart. vilket dragningskraft.

2007-09-12 @ 09:16:42
URL: http://obins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0