Mer eller mindre roliga ting

Nu är jag så trött på allt vad rapportskrivning heter... Men på onsdag då ska skiten äntligen lämnas in. Oavsett om den är bra eller inte. I nuläget orkar jag knappt bry mig om resultatet faktiskt.. För det är sååååå tråkigt med rapport.

En sak som inte är tråkig är att jag hämtade mina kläder från H&M idag. Jeansjackan passade bra.. Det var dock en kortare modell på jacka än vad jag föreställt mig.. Men det gör inte så mycket. Gillade den ändå. Jeansshortsen och skorna var för stora. Men jag skickar tillbaka dem och hoppas på att en mindre storlek kommer funka bättre.


Bild nr 1: Nya jeansjackan.. Ser den okej ut? Vet inte varför det är fläckar i bilden. Men ja, ja... Härligt sleten efter en dag i skolan är jag med.. Men det bjuder jag på.
Bild nr 2: Jag innan förfesten i fredags
. Min senast införskaffade klänning. Gillar den mycket. Kanske blir det den även till helgen?

Till helgen drar vi till Växsjö några stycken för att festa in Hannas nya lägenhet. Det skall bli mycket roligt och jag ser fram emot helgen extra mycket på grund av det. Ska se till att ta med mig min nya kamera och fota som en galning. Ska bli kul att äntligen kunna visa er lite bilder på vad jag håller på med...

// Sova kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0