Eniro gatuvy


Me and Laholm going to school...

Kvällen igår blev inte som jag tänkt mig. Drack lite för mycket under en kort tid så blev inget kåren.. :( Men det var mycket trevligt på förfesten ändå. Är lite ledsen över att det blev som det belv. För hade verkligen sett fram emot en trevlig kväll med vännerna. Är liksom bara i skolan hela tiden så behövde roa mig lite..

Ikväll ska jag sitta hemma med Kriss och bara mysa. Är lite sugen på en revansch-utekväll dock.. Men är lika bra att ta det lugnt. Ska försöka träna imorgon med och det är inte så bra att vara bakis då kanske. Nej vi ska laga lite god mat och äta godis framför melodifestivalen.. Är så galet sugen på fetaost så det ska det bli.

// Vårväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0