Det luktar filmkväll

Idag har det inte hänt mycket.. trots detta var jag uppe och i skolan redan vid 09.00. Vi åkte till a6 hela projektgruppen råddade lite inför filmningen på torsdag. Vi ska göra en reklamfilm för a6 nämligen. Skall säkert gå vägen..

Igår gjorde Kriss sin halkkörning och det gick bra.. Jag frågade honom vad han tyckte var roligast och då svarade han.. "när jag cyklade hem". Haha.. han är bara för söt ibland. Säger grattis till ett avklarat steg på vägen till körkort med!

Ikväll blir det nog lite film och imorgon blir det nog förfest hos Linda och sedan kåren... Men innan dess är det självklart skola och jag ska tvätta lite också.



// What happens in Vegas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0